ID: 50170
Beschreibung
Iphone 8 te koop.
Heb de telefoon het volledige abonnement gebruikt (2jaar). Alles doet het zoals het hoort! Ik doe hem weg omdat ik graag een nieuwe wil.
Er zit een barst onderaan de telefoon. Hier voel/merk je niks van tijdens het gebruiken en kun je gewoon laten maken.
Je kunt komen kijken naar de telefoon!
Eventueel heb ik ook nog hoesjes.
Heb de telefoon het volledige abonnement gebruikt (2jaar). Alles doet het zoals het hoort! Ik doe hem weg omdat ik graag een nieuwe wil.
Er zit een barst onderaan de telefoon. Hier voel/merk je niks van tijdens het gebruiken en kun je gewoon laten maken.
Je kunt komen kijken naar de telefoon!
Eventueel heb ik ook nog hoesjes.