Maazed.nl
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
Maazed.nl
  • Welkom, Gast
    German English Dutch
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Dieren en Toebehoren
  3. Vissen
  4. Aquaria en Toebehoren
ID: 48909

Ferplast aquarium cayman 110 cm , 230Liter , glas erg netjes

Ferplast aquarium cayman 110 cm , 230Liter , glas erg netjes
Ferplast aquarium cayman 110 cm , 230Liter , glas erg netjes
Ferplast aquarium cayman 110 cm , 230Liter , glas erg netjes
Ferplast aquarium cayman 110 cm , 230Liter , glas erg netjes
Ferplast aquarium cayman 110 cm , 230Liter , glas erg netjes
Ferplast aquarium cayman 110 cm , 230Liter , glas erg netjes
Ferplast aquarium cayman 110 cm , 230Liter , glas erg netjes
Ferplast aquarium cayman 110 cm , 230Liter , glas erg netjes

€40,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

deluxe itemz
Adres: Oosterhout
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Ferplast cayman 110 aangeboden.
Aqua is 230L en kost nieuw 370 euro , nu nog steeds. Goede bakken , erg dik glas 8mm dus erg stevig ipv de dunnere bakjes van 5 a 6 mm.
Glas ziet er nog erg netjes uit , geen bekraste bak. Aquarium is uiteraard lek vrij staat nu nog vol water.
Achterwand is een blauwe sticker , uiteraard te verwijderen.
Aquarium kap zie fotos, achterste klep uitgehaald ivm plaatsen extern filter en anders krijg je de buizen er niet doorheen, zit er niet meer bij klepje.

Minpunten van het aquarium, hier is de prijs ook naar:

-houten onderkast is niet meer de nieuwste/mooiste , zou hem zelf niet in de huiskamer zetten, kan je aquarium natuurlijk ook op je eigen kastje zetten, maar kastje komt bij de koop, staat anders hier in de weg.
- geen verlichting, geen TL / ingebouwde timer etc werkt niet meer. Zelf altijd led erin gehad van superfish en sera.

Dus iemand die zelf verlichting, is dit nog een top aquarium.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy